reklama

"pozvánka pre turistov" - či, aké služby ponúkame

V sobotu 4.10. som si chcel kúpiť oblek, keďže o týžden bude mať kamarátka svadbu. Prvé čo mi napadlo bolo, že snáď najvhodnejším miestom na nákup budú nákupné centrá. Prešiel som všetky bratislavské centrá, no to čo som hľadal som nenašiel...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Po celom dni behania po obchodoch (osobne: to nie je moja obľúbená činnosť) sme prišli do posledného nákupného centra - na brehu Dunaja. Prešiel som s kamarátom zopár obchodov a dohodli sme sa, že si sadneme na kávu. Predtým však sme potrebovali si "odskočiť" na toaletu.

Keďže sme toaletu našli v strede centra (neďaleko hlavného vchodu), vošli sme dnu a hneď zamierili k pisoárom. No po pár krokoch sme sa zastavili a s úžasom a nechuťou pozerali po miestnosti. To čo tam bolo sa nedá nazvať inak ako absolútna spúšť a hnus. Stáli sme v tekutine, ktorá sa rozlievala po celej miestnosti do výšky možno 1 cm a zasahovala aj do vedľajšej miestnosti s umývadlami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri tomto pohľade mi došlo zle. Všade samý zápach močoviny. Ihneď sme sa otočili a na ceste von z toalety sme si ešte aspoň utreli topánky do papierových servítok na utieranie rúk. Okamžite nás prešla chuť na akékoľvek verejné WC. Pisoáre plné, kto ich zapchal nevedno, ale horšie bolo, že to nikto neriešil. Veľké nákupné centrum, tisíce ľudí, no služby a hygiena pod bodom mrazu. A to chceme aby k nám chodili turisti. A načo? Aby videli takéto toalety, resp. keď majú potrebu, aby našli takéto zariadenia? Určite by sa otočili a zastavili až za hranicami Slovenska. Ak by to bolo niekde na lazoch (čo určite ani tam by nebolo vhodné), ale to bolo priamo v centre hlavného mesta, ktorému my hovoríme slovenská metropola.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prešiel som pol sveta, ale s takýmito WC som sa nestretol ani v Rumunsku. "Klobúk dole" páni správcovia. Takto sa na úroveň civilizovaného sveta dostaneme tak za 100 rokov, ak vôbec.

Marek Tóth

Marek Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek so záujmom o spoločenské dianie okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu