reklama

Futbal - naša pýcha ?

Už niekoľko rokov sa hovorí o tom, ako sa náš futbal stavia na nohy, že raz sa výsledky určite dostavia. Kedy ... to nikto nepovedal. Vedenie SFZ sa snaží riešiť aktuálny stav neustálou obmenou reprezentačných trénerov. Tí sa zasa snažia obmenou či iným spôsobom posunúť slovenský futbal kamsi vyššie. A výsledok? 1:2 s Islandom ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nechcem polemizovať o tom, akí su Islanďaňia futbalisti. Jeden náš reprezentant sa v prestávke priateľského zápasu vyjadril: "hrajú čo vedia". No ale jednoducho povedané - hrali čo vedia a vyhrali. Ako sme potom hrali my? My, ktorí hovoríme stále o pokroku v slovenskom futbale. Ak nedokážeme na domácej pôde uspieť proti súperovi z konca futbalovej Európy, ako chceme uspieť proti zdatnejším súperom, v kvalifikácii na ME alebo na MS?

Mám rád futbal a rád si pozriem peknú hru i keď nepatrím k fanatickým priaznivcom. No už ma jednoduco prestáva baviť na jednej strane stále počúvať samé výhovorky aj sľuby do budúcnosti a na strane druhej po takomto zbabranom zápase veriť v "silu tímu".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ťažko posudzovať čo je dôvodom takýchto výsledkov, keď sa reprezentácia hrdí samými legionármi a nakoniec dokážeme vyhrať snáď iba s Cyprom a San Marínom (rok 2007). Nie som odborním, ale ako priaznivec futbalu som za posledné roky riadne sklamaný, a mslím, že nie som sám.

Ak by išlo o prehru s rovnocenným súperom, tak by som bol síce sklamaný, ale mohol by som povedať, že naši chlapci zahrali dobre. No nakoniec ale zisťujem, že asi takýto súperi budú rovnocenní našim futbalistom. Zistil som, že moje očakávania sú, resp. boli asi privysoké. Veď kto by očakával výhru Slovenska nad Islandom. Snáď všetci na svete - no je na čase, aby sme pomaly svoje očakávania upravili a neboli si istí výhrou ani s najslabším súperom.

Marek Tóth

Marek Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek so záujmom o spoločenské dianie okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu